Tėvai..

3 komentarai
Sulaukėme pirmojo pasiūlymo - problemos su tėvais. Nusprendžiau aptarti šią temą, nes manau, kad su ja susiduriame visi. Taigi, pakalbėkime. :) Dėl kokių dalykų dažniausiai pykstatės su tėvais? Na aš su mama pykstuosi dėl drabužių dažniausiai :D Nors tai šiek tiek kvaila, bet vis tiek, ji siūlo drabužius, kurių tikrai nė už ką nevilkėčiau. Jie būna arba "super stilingi", kad man jau nebe patinka, arba tokie per paprasti ir sportiniai. :/  Su tėčiu dažniausiai pykstuosi dėl pinigų :D Jis man duoda visai savaitei (mokyklos pietums), arba kas kelias dienas. Ir mane rimtai, nervuoja, kai jis kas dien klausia kiek išleidau, ką pirkau.. O su abiem jais pykstuosi dėl maisto. :D Ten tai mes kariaujam.. Aš esu gan išranki, ir daug ko nemėgstu. Dažniausiai kai būna neišvaizdus maistas, aš jo nevalgau, arba kai kokie lašiniai, riebi mėsa ir pan., o jie mėgsta. Ir tai problema. Jie dažnai liepia man valgyti, aš supykstu ir iš vis nebevalgau. :DD 
Kaip spręsti problemas ir ginčus?
Manau priklauso nuo situacijos, kaip spręsti. Bet geriausia išeitis manau yra "nedraskyti akių". kai kuriais atvejais geriausia pasilaikyti savo nuomonę sau, bet yra atvejų, kai tai neįmanoma. Pvz.: kad ir su rūbais. Jei mama/tėtis liepia pasimatuoti rūbą, kurio tikrai nenori vilkėti, padaryk taip: dieną ar kelias prieš, ateik į tą parduotuvę ir apsidairyk. Atsižvelk ir į mamos skonį, ir į savo. Kai ateisite kartu, ir mama rodys "savo stiliaus" drabužį, tu atnešk jai tą, kurį buvai nužvelgusi, galbūt jai patiks. :) Arba ieškokite kompromiso, arba namuose aptarkite, kokie drabužiai dabar madingi, kokie patinka Tau, ir kokių nė už ką nenešiotum. Galbūt mama/tėtis atsižvelgs į tai, ir parduotuvėje nebesidairys ne tavo stiliaus rūbų.
Dėl maisto. Paaiškink tėvams, ko nemėgsti. gali net pasakyti kad tave nuo jo pykina. Galite truputį pameluoti. :D Pasakyti, kad tarkime mokykloje buvo atėjusi dietologė ar pan., ir sakė, kad jeigu tas maistas yra neskanus, tu neprivalai jo valgyti, nes maisto medžiagų užtenka iš kitų produktų, o nuo šio maisto tau gali atsirasti problemų su skrandžiu, jei jis nepriims to maisto.:) o jei tai nepadės, dažniau važiuok su tėvais į parduotuvę, ir įtikink/patark jiems pirkti maistą, kurį mėgsti tu, ir dažniau gamink pati.! :)
Dėl draugų. Manau ne vienai tėvai draudžia eiti susitikti su draugais iki tam tikros valandos, arba bendrauti su tam tikrais asmenimis.Aš pasidalinsiu savo patirtimi. Man į susitikimus su draugais leidžia eiti tikrai nedažnai, ir bendrauti ne su visais, nors, galiu pripažinti, jų nuomonė po truputį kinta.Taigi, jei leidžia tik iki 17-18h. Reikėtų šiek tiek pakalbėti su tėvais, ir rasti kompromisą (again:D). Mano išbandytas (ir pasiteisinęs) būdas: susitark su tėvais, kad tu jiems kažką padėsi - o jie leis tau ilgiau leisti laiką su draugais. Sutvarkyk namus, išplauk indus, pagamink gardžią vakarienę, nueik už juos į parduotuvę, ir jie atsileis! :) Gali net pasiūlyti padaryti mamai manikiūrą ar masažą, galbūt ji šnektels su tėčiu, ir jie neprašys grįžti namo taip anksti? Bet kas, ką padarai tėvams gero - atsipirks geru tau, tad padėk jiems, jei nori padėti sau!!:)
*** Jei dėl ko nors pykstatės su tėvais ir aš neaptariau - prašykit komentaruose, taip pat SIŪLYKITE TEMAS.***
Ieva.xx

3 komentarai :