Susipažinkime:*

1 komentaras
Sveiki! Taigi, mačiau kad būtų kas skaito šį blog'ą, tad nusprendžiau rašyti jį. :]
Net nežinau kaip apibūdinti šią mano idėją.. Tiesiog nesenai man buvo toks metas, kai reikėjo pagalbos. Nesvarbu kieno - psichologo, suaugusiojo, draugės, ar nepažįstamojo. Ir žinot ką, aš vis dėl to sulaukiau tos pagalbos, užuojautos, ir dabar viskas baigia išsispręsti! :) Labai noriu padėti jums, skaitytojams, susitvarkyti kad ir su kasdienėmis problemomis, tokiomis kaip patyčios, spuogai, vaikinai/merginos ir t.t. Labai tikiuosi kad bus tokių, kurie skaitys, naudosis patarimais ir lauks mano postų!♥
Parašysiu šiek tiek faktų apie save:
*Esu Ieva
*Man 14 metų
*Svajoju studijuoti psichologiją, ir parašyti keletą knygų.
*Šitas blog'as yra vienos iš mano svajonių įgyvendinimas.
*Labai noriu padėti visiems, kas turi problemų.
*Labai myliu gyvūnus.
*Neturiu vaikino.
*Mėgstu 1D ! ♥
Kol kas tiek, jau galite siūlyti temas, taip pat balsuokite, ar patiko, DALYVAUKITE APKLAUSOJE, AR SKAITYSITE TOLIAU. ♥

1 komentaras :

  1. šaunuolė, kad rašai! Aš taip pat rašau - www.beataba.blogspot.com

    AtsakytiPanaikinti