Nusivylusios namų šeimininkės ♥

Komentarų nėra
Turbūt ne man vienai, ši tema aktuali. (TIKIUOSI).
Kaip žinote, per TV3 kiekvieną pirmadienį, 22h rodo serialą "Nusivylusios namų šeimininkės". Taip, noriu pakalbėti apie jį. Nežinau net ar tai sveika, bet jis man reiškia labai daug. Kodėl? Pati tiksliai nežinau.
Pirmiausiai, turbūt todėl, kad kiekvieną vakarą, šis serialas priverčia mūsų šeimą susirinkti viename kambaryje, ir nors žiūrint televizorių, pabūti drauge. Juk šiais laikais su šeima praleidžiame ne kažin kiek laiko..
Antra, jis man suteikia laimės. Nežinau kaip, kokių būdu, bet jį pažiūrėjus, aš tampu linksma. Užmirštu savo problemas, ir pasineriu į tų veikėjų gyvenimą. Viskas taip įtikinama... Turbūt tai gyvenimas, kokio norėčiau aš, todėl jis mane traukia.
Trečioji priežastis, galbūt šiek tiek egoistiška, ir prieštaraujanti mano temai apie sveiką gyvenseną, bet...Bet tiesa ta, kad žiūrint tokius serialus, mes visada kažką skanaus valgome ar/ir geriame. :D Tai nebūtinai šokoladas ar saldainiai, limonadas ar sultys. Tai galbūt šaldytos braškės, kurios taip primena karštą vasarą, ar iš jų padaryta vėsi gaiva, bet cukrus, tas mažas jo kiekis vakare, taip pat suteikia šypseną. :)
Taip pat šis serialas pamoko daug dalykų. Aš nedarydama klaidų, jau žinau, ką daryti teisinga, ką ne, ką rizikinga, o ką ne. Tai ketvirtoji priežastis, kodėl taip myliu šį serialą.
Pirmadienis. Kitaip nei dauguma, aš jo laukiu. Laukiu todėl, kad rodys naują Nusivylusių seriją, ir mes su mama vėl aptarinėsim kas kaip apsirengė, o kas elgtųsi kitaip realiame gyvenime..Tai penktoji priežastis - dėl jo, man nesinori, kad savaitgalis tęstųsi amžinai. :)
Mokykla, būrelis, n.d. .. Štai kokia mano dienotvarkė pirmadieniais. Bet žinot ką? Aš padarau namų darbus greičiau, nei tada, kai iškart po pamokų grįžtu namo. Visada kartoju sau, kad iki Nusivylusių turiu paruošti namų darbus, nes praleisti  serijos juk nenoriu. Tai šeštoji priežastis.
Septintoji priežastis paprasta - net jei nesu draugėmis su kokia klasioke, mes randame bendrą kalbą - apie tai, ką rodė per šį serialą.. ♥
Radau aštuntąją priežastį - jis yra priežastis, kodėl aš išjungiu kompiuterį ankščiau nei visada. :))))
Devintoji priežastis, kodėl myliu šį serialą, yra ta, kad aš pirmadieniais turiu rėžimą - padariusi n.d., pažiūriu serialą ir nusipraususi šaunu į lovą!! O kitomis dienomis, dažniausiai nueinu gultis vėlai, ir be jokio rėžimo..
Ir dešimtoji priežastis. Antradieniais būnu žvalesnė nei kitomis dienomis!!!
Dešimt priežasčių, kodėl myliuuu šį serialą. Manau tai pakankamai daug, kad jūs suprastumėt ką jis man reiškia. Kiekviena aktorė ar aktorius, visi jie man TOBULI. ♥
O jūs -ar rastumėt dešimt priežasčių, dėl ko mėgstat kurį nors serialą? Jei ne, pasistenkite sugalvoti ir parašyti į komentarus - geriausią išrinksiu, ir įdėsiu į savo blog'ą!! :) ♥
O dabar, šiaušiu žiūrėti VIENOS IŠ TRIJŲ PASKUTINIŲ SERIJŲ. ♥
MyliuBučkisIeva.xx

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą