Kvapnus gyvenimas..♥

5 komentarai
Hey! Šiandien tokia kažkokią keista diena, tad iš neturėjimo ką veikt (karantiniauju) pafotkinau savo kvepalus :D Ir nusprendžiau jums parašyti apie kvepalus. Jūs visos turėtumėt turėti savo mėgiamus kvepalus. Jei mergina kvepia, ne per daug prisikvėpinus, bet praėjus lieka švelnus dvelksmas - yra laabai gerai, vaikinai atkreips į jus dėmesį.! :> Galit komentaruose įdėt bent iš interneto nuorodą (jei norit). Aš turiu gana nemažai kvepalų, todėl kvepinuosi pagal nuotaiką. :) Nors iš tiesų nesuprantu, kodėl žmonės dovanoja kvepalus? Iš tiesų, bene pusė mano kvepalų yra man nepatinkantys, ir jų nenaudoju..:/ Taigi. Aprašysiu kiekvienus kvepalus ir jų kvapą, kada kvėpinuosi :D
1. Intimately Beckham yours - tai kvepalai kuriuos man padovanojo mamos pusseserė. Jų kvapas labiau moteriškas ir oficialus, bet pasikvepinu jais kai einu pas mokytoją, gydytoją ar pan. :) Pati tokių nepirkčiau.;]
2. Monogotas Manzana - juokingas pavadinimas :DD Čiaa mano buvus auklytė (privati) ir mamos draugė parvežė iš Ispanijos. Jie laabai vasariški ir gaivūs. primena šitus: ( https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTI2Dc8Z6s50AoQQ5gaAt8nMHll8RzJL6r-P6eJ6T0Ya8LzwI7W ) . Labai juos mėgstu, dažniausiai kvėpinuosi jais vasarą arba kai einu su sijonu ar suknele į gimtadienį ir pan. :D
3. Christina Aguilera 'Royal Desire' - visiškai nepatinkaa. Gavau šiais metais per kalėdas, iš mamos brolio. Fuu, nė karto nepasikvėpinau jais. :S
4. Play Boy 'Play it.. Rock' - kvepia labai skaniai, tinka kas dien, einant į mokyklą. :) Visos draugės kai ateina kvėpinasi jais :s :D
5. Fm Girls perfume - šitie labaai laabai skanučiai, bet sakyčiau aš jau "išaugau" iš jų. Gavau juos prieš 2m, per kalėdas. Jie nuostabaus kvapo (gervuogių/miško uogų), labai saldūs ir gaivūs, bet paskutiniu metu nebesinaudoju jais. Taip pat tai turbūt pirmieji kvepalai, kuriuos beveik visiškai sunaudojau. (y) :D
6. ckin2u her - nuostabūs kvepalai!♥ Juos man padovanojo brolis, tiesiog, jo grįžimo iš užsienio proga. :D Jie taip pat labiau tinka į mokyklą ar pan., į diskoteką per santūrus. :))
7. City Girl by Laurelle - šitie mano vasarytės kvepalai.♥ Jie labaiLABAIlabaiLABAIlabai saldūs. :D Nors saldžių ir nemėgstu, šitie kažkaip paveikė mane, negaliuu. ♥ Juos gavau mokslo metų pabaigoje, nuo mamos brolio iš Anglijos :> (buvo su dušo žele - http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16FHJHQE9nzEyG4nBQ0G4u%28OtQ~~48_79.JPG )
8. 'Fiori' touch of class - šitie man laabai nepatinka. :// Man juos padovanojo taip pat mamos brolis iš Anglijos. Bet taaaip senai, mažiausiai prieš 5m. O tada man tebuvo 9-10m, ir kvepalai nerūpėjo.. :D Taigi, juos turiu labai ilgai, jie pirmieji mano kvepalai, ir jais retai retai kada kvepinuosi, jie kažkokios gėlės kvapo :S
Taigi, tiek apie mano kvepalus. :) Prašaaaau, pakomentuokit. Kokius kvepalus naudojate Jūs?:>
**Ask me, ask me, SEKITE PER SAVO EL.PAŠTĄ, dalyvaukite apklausoje, siūlykite temas.**
P.s. Sorry kad neparašiau apie vaikinus, bet kažkaip nėra nuotaikos. Gal vėliau sumastysiu ką. ;>
MyliuBučkisIeva.xx

5 komentarai :

  1. 5 aš ir turiu. Beata :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ai va dar prašei pakomentuot .Tai aš dabar naudoju tik Dolce Gabanna Light blue ir Mary Kate Tribute ♥

    AtsakytiPanaikinti
  3. As kazkaip kvepinuosi dabar B.U. arba Lacoste siuo metu man jie geriausi :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš kvepinuos Lady Gagos kvepalais Fame ♥

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kvepinuos Britney Spears fantasy ir egeptišką neaiškus pavadinimas, bet saldūs :)

    AtsakytiPanaikinti