Music is my life :?

1 komentaras
Taigi, penktadienis, turiu daugiau laisvo laiko, ir parašysiu keletą postų.. :)
Pirmasis iš jų - MUZIKA. :)
Kokios klausote? Aš tai neturiu apibrėžto stiliaus - klausau įvairių dainų.
Iš lietuviškų dainininkų labiausiai patinka - Mantas Jankavičius ir Donatas Montvydas. Na labiau - Mantas Jankavičius. Nežinau, man Jis tiesiog TOBULAS. Viskuo - išvaizda, balsu (ypač), charakteriu.. Aš šiek tiek su Juo bendravau.. Ir svarbiausia - Jis nevaidina kažkokio linksmo, draugiško, tvarkingo, mandagaus, kad įtiktų visiems - Jis koncertų metu būna savimi.. Sarkastiškas šiek tiek, ir toks erzinti mėgsta :D Bet man vis tiek tobulas.. Nesenai buvau jo koncerte, ir įsitikinau, koks jis nerealus!:> Bendrauja gan šiltai, sako tą ką galvoja. :> :> :> Aš pasilikau po koncerto su drauge ir keliomis merginom, tai gavom parašą bei nusifotografavome!!:)
Na, bet grįžtant prie muzikos, abstrakčiau - patinka ir ne Lietuvos atlikėjai. :> Sakyčiau, man patinka pop'sas. :o Ir dar "Majestic" dainos, kurios net nežinau kokio stiliaus, bet ne pop. :>
Na, o koks patinka jums?:>
Aš dažniausiai klausausi šių "dainų šaltinių":
1.M-1 (radijo stotis).
2.Majesticcasual (youtube kanalas).
Na trečio dalyko negaliu išskirti, nes tikrai nežinau kas tai būtų.. Turbūt abstrakčiai - youtube.com. :)
O kokių stilių klausotės jūs? Galbūt taip pat neturite stiliaus, o galbūt dabar ieškote savojo? LAUKIU KOMENTARŲ. :>
MyliuBučkisIeva.xx

1 komentaras :

  1. Aš tai klausausi VISADA One Direction dainų :) , na ir dar klausau, tų dainų , kurios yra populiarios šiuo metu ;)

    AtsakytiPanaikinti