Sveikučiai!

Komentarų nėra

Mano vardas Evelina. Esu nauja administratorė šiame nerealiame blog’e! <3
Taigi, papasakosiu apie save.:D 

Esu iš Vilniaus. Man 15 metų, svajoju studijuoti žurnalistiką. Taip pat labai domina psichologija ir rašymas.<3 Šiuo metu rašau keletą istorijų. Stengsiuos kelti jums naudingą informaciją ir patar
imus!
Tikiuosi sutarsime, jai ką visada galite rašyti mums į el. paštą! Visada atrašysime ir patarsime.:)

Į admines patekti nesitikėjau, bet man labai pasisekė, nes jau rašau šį post‘ą!:)) Manau apie save nekažką papasakojau taigi parašysiu keletą faktų.:

-Esu šviesių plaukų.
-Šiemet einu į 9 klasę.
-Nelankau būrelių. :D
-Mėgstu skaityti ( istorijas ir knygas tokias kaip „Dievaitė dėvi Gucci“, „Bado žaidynės“ , „Trys metrai virš dangaus“ :) )
-Turiu istorijų puslapį su drauge.:))
-Mėgstu daryti visokius rankų darbo dalykėlius, nors dažniausiai man nepavyksta.:D
-Mėgstu gaminti, dažniausiai desertus.:D
-Neišgyvenčiau be šokolado, mėgstamiausias Shogetten ir Milka.<3
-Kartais skaičiuoju kiek dienų nevalgiau šokolado.:DDD
-Šiaip neesu nuo jo priklausoma, tik kartais užplaukia ir perku jį vos ne kiekvieną dieną.:DDD
-Kažkuo patinka biologijos pamoka.<3
-Nelabai sekas matematikoje.:D
-Dar nežinodama ar pateksiu į admin, nors ir visiškai to nesitikėjau parašiau pirmą straipsnį, kurį šiandien įkelsiu!:>>

Jai bus klausimų klauskite į komentarus, jai norėsit kas nors pabendraut rašykit.:>> nesikandžioju.:)))))))))))))))))))
Patiko ir laukiat pirmo straipsnio?-spustelkit ‚Patiko.‘  :))

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą