Kai laikas bėga per greitai..

Komentarų nėra
Paskutinis mano įrašas čia buvo spalio 6 dieną. Daugiau nei prieš mėnesį. 

Pasiaiškinimas? Tikriausiai skambės nuvalkiotai, bet kito neturiu. Mokslai. Jie užima labai daug laiko, o ir dabar dažnas atvejis, kai netgi savaitgalį turiu pašvęsti pasiruošimui kontroliniui, ką dar kalbėt apie kursus, kuriuos lankau. 

Kodėl čia rašau? Tikriausiai viena iš svarbiausių priežasčių skatinančių rašyti - tai noras. Noras sulaukti Jūsų, nors vieno bet man labai svarbaus komentaro, reakcijos. Tikriausiai Jums gana sunku įsivaizduoti, ką tai reiškia man.. Netgi pati nesu įsitkinus ar galėčiau tai paaiškinti. Tai kažkas nuostabaus!


Tikriausiai visi jau esat pripratę, kad vieną akimirką esame aktyvios, keliame straipsnius, o kitą.. jau ne. Laikas, jis bėga pernelyg greit, o mes turime vytis jį. II gimnazinė klasė ne - juokai, laukia egzaminai.. ir man, kaip ir kiekvienai dešimtokei svarbu išlaikyti gerą lygį, neprisirinkti blogų pažymių ir išlaikyti egzaminus. 

Ką tuo norėjau pasakyti?

O gi tai, kad grįžtu. Grįžtu prie blogo rašymo ir bandysiu jam pašvęsti kuo daugiau laiko. Jūsų  palaikymo, kurio tikiuosi sulaukti pagalba - manau, kad tai man pavyks. 
Mums pavyks. 


Na, o aš maloniai lauksiu Jūsų pasiūlymų, apie ką rašyti. Galbūt Jus domintų kokia nors tema ir norėtumėte apie tai sužinoti daugiau? Rašykit/siūlykit/prašykit - būtinai atsižvelgsiu!
Dar viena naujiena - šeštadienį, blogiausiu atveju sekmadienį startuos nauja rubrika, tai bus staigmėna, tad plačiau apie tai sužinosite, kai tik įkelsiu. 
Primenu, kad apie naujus straipsnius sužinosite pirmi - sekdami mūsų facebook puslapį

-Evelina.

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą